Prin utilizarea website-ului nostru, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica de cookie-uri.

Modalitați de plată și transport

 

Compania noastră se străduiește să vă livreze produsele comandate cât mai rapid, eficient și în siguranță!

Vă rugăm să rețineți următoarele explicații atunci când plasați comanda!

Vă ajutăm să interpretați starea depozitului pentru a obține răspunsuri la toate întrebările D-voastră.

Când în dreptul articolului apare Stoc, puteți fi sigur că produsul este disponibil.

Daca vedeți că apare Stoc producător, va trebui sa asteptați câteva zile pentru ca produsul sa fie livrat. Recepția mărfii se face de obicei în 3-10 zile lucrătoare.

Puteți alege varianta cea mai optimă pentru D-voastră dintre următoarele opțiuni de livrare:

Serviciu de curierat FAN COURIER (livrare pe teritoriul României)

Pachetul D-voastră va fi livrat în 1-2 zile lucrătoare de la livrarea acestuia către serviciul de curierat FAN COURIER. Costul transportului depinde de starea depozitului și de transportul express sau normal.

Livrare in străinătate - TEMPORAR NU ESTE DISPONIBIL

Ridicare personală în magazinul nostru din Brașov

În toate cazurile, puteți ridica coletul după confirmarea prealabilă.       

Adresa noastră: Palisander Rom Com SRL, 500407 Brașov, Str.Zizinului Nr.106A, corp D2. În cazul ridicării personale nu există cost de livrare.

În weekend și de sărbătorile legale, magazinul nostru este închis, timp în care nu este posibilă ridicarea coletelor.

În magazinul nostru NU se pot încerca produsele.

Livrare prin serviciul de curierat FAN COURIER

Taxa de livrare în România poate diferi în funcție de greutatea, mărimea sau cantitatea produselor comandate.

Vă vom ține la curent prin e-mail cu privire la starea comenzii dvs. Serviciul de curierat FAN COURIER va livra produsele în termen de 24 de ore de la trimiterea coletului.

Magazinul nostru web vă va trimite o notificare prin e-mail în ziua comenzii, așa că vă rugăm să ne furnizați informațiile de contact pe care sigur le veți folosi!

Puteți achita curierului ramburs cont colector în momentul livrării coletului.

Întrebări frecvente pentru serviciul de curierat FAN COURIER

Când va avea loc livrarea?

Serviciul de curierat FAN COURIER livrează pachete în fiecare zi a săptămânii, de luni până vineri, de la 8 a.m. la 5 p.m. Veți primi o notificare prin e-mail cu numărul coletului în dimineața livrării.

Pot da o anumită dată pentru livrare? (de exemplu, 12:53 luni)

Desigur, puteți introduce o zi, dar nu o oră anume. Curierii au o rută predefinită și nu o pot schimba. În cazul în care Dumneavoastră sau cunoștința/angajatul dumneavoastră nu puteți ridica coletul în acest interval de timp, puteți indica un interval de timp mai lung (cel puțin 4-5 ore) în căsuța Observații, care va fi înaintat curierului. Cu toate acestea, nu putem garanta că aceasta va fi luat în considerare de curier.

Ce se întâmplă dacă vine curierul când nu sunt acasă?

Deoarece curierul urmărește să livreze produsul clientului cât mai repede posibil, el va depune toate eforturile pentru ca acest lucru să se întâmple! Daca nu te afli la adresa de livrare sunt posibile mai multe variante. El vă poate suna telefonic (nu vă putem garanta) sau lăsa un anunț în căsuța poștală cu numărul său de telefon mobil pentru a-l putea contacta și va fi livrat la o oră prestabilită.

Dacă există alte instrucțiuni importante pentru livrare, unde ar trebui să le scriu?

Dacă aveți informații care ușurează livrarea atât pentru dvs., cât și pentru curier, nu ezitați să ne informați! Dacă este scris altceva pe sonerie, sau exact acum s-a stricat soneria sau intrarea este din altă parte?

Unde trebuie specificat acest lucru? Când plasați comanda în magazinul nostru web, puteți scrie și observații în secțiunea Comentarii în timpul procesului de cumpărare. Orice informație utilă și importantă aveți, vă rugăm să le introduceți aici.

Curierul poate suna cu jumătate de oră înainte de livrare?

Fiecare curier se poate ocupa de sute de colete pe zi, așa că, din păcate, nu există nicio modalitate de a ne suna sau de a anunța în vreun fel în prealabil. Experiența noastră este că de obicei mașina de curierat nu va porni „din grabă” pentru așezările mai mici, așa că este posibil să trebuiască să vă înregistrați aici în prealabil conform deciziei dumneavoastră, sau conform instrucțiunilor depozitului local.

Modalități de plată

În cazul coletelor comandate ramburs, clientul este obligat la plată.

Dacă produsul este defect sau nu ați comandat produsul corect, după preluarea coletului puteți anunța societatea Palisander Rom Com SRL.

Opțiuni de plată

- transfer bancar - (la plasarea comenzii, vă vom anunța prin e-mail că comanda dumneavoastră se află în „starea în așteptare” de îndată ce suma transferată ajunge în contul nostru bancar, vă vom activa comanda și vă vom trimite toate informatiile suplimentare necesare prin e-mail) - în cazul ridicării coletului personal este necesară plata sumei finale a comenzii prin transfer bancar

- Plata Paypal - (metoda de plata online prin card de credit prin sistemul securizat Paypal)

- ramburs la livrare - (plată cash în cazul livrării la domiciliu/sediu, la primirea expedierii de la angajatul serviciului de curierat FAN COURIER) - plasarea unei comenzi presupune o obligație de plată

- plata cu cardul

Cu plata cu cardul, puteți face cumpărături convenabil și în siguranță în magazinul nostru. După ce ați comandat bunurile selectate, veți fi direcționat către site-ul OTP BANK, unde puteți plăti cu cardul bancar prin tranzacția criptată utilizată de Bancă, care este considerată în prezent cea mai sigură. Tot ce trebuie să facă clienții noștri este să apese pe „plată cu cardul” atunci când selectează metoda de plată, apoi să introducă numărul cardului, data expirării și codul de securitate din trei cifre pe serverul de plată al OTP BANK.

OTP Bank acceptă carduri VISA, VISA Electron, VISA Business, MasterCard și Maestro.

Cardurile bancare emise exclusiv pentru uz electronic pot fi acceptate doar dacă utilizarea lor este autorizată de banca emitentă a cardului! Vă rugăm să verificați la banca dvs. pentru a vedea dacă cardul dvs. poate fi utilizat pentru a face achiziții online.

După o achiziție cu succes, OTP Bank va emite un număr de autorizare pentru tranzacție, care merită notat sau tipărit. În cazul unei tranzacții nereușite, OTP Bank va indica motivul erorii într-un mesaj de eroare.