Stimate client!
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele informații!
Garanția și funcționarea fără probleme a mașinii-unelte pentru prelucrarea lemnului pe care ați achiziționat-o este condiționată de instalarea și întreținerea profesională de către departamentul nostru de service.
În plus, participarea activă și atentă a operatorului în timpul punerii în funcțiune și testării.
Vă rugăm să efectuați următoarele sarcini înainte de punerea în funcțiune:
1. Despachetați echipamentul și amplasați-l în locația sa finală (luați în considerare dimensiunile asamblate ale mașinii, componentele mai lungi ale mașinii, cum ar fi masa basculantă etc.) Este important să asigurați o podea netedă, nivelată, cu o capacitate de încărcare adecvată (inginerul de service nu efectuează nicio ambalare sau mutare a mașinii).
2. 3. Efectuați degresarea suprafețelor conservate.
3. Asigurați-vă că:
- Punctul de racordare electrică: priză standard și nominală, instalată și fixă (5 poli pentru mașini de 400 V)
- Echipamentul de extragere: trebuie să fie montat și să aibă puterea și capacitatea adecvate. Extracția este o condiție prealabilă pentru acceptarea garanției. În plus, pentru extracție sunt necesare următoarele: țevi, fitinguri, distribuitori, cleme.
Taxa de instalare a mașinii nu include montarea nici a extractorului, nici a alimentatorului.
- 3. Aer comprimat: trebuie furnizat un compresor de capacitate suficientă (cu separator de apă și filtru) pentru mașinile care urmează să fie instalate
Compresorul nu trebuie să fie subdimensionat dacă este utilizat pentru mai multe mașini.
4. Nu punem în funcțiune o mașină nouă cu o unealtă uzată.
Pentru funcționarea de probă, min. (plăci, materiale de etanșare a marginilor, lipici etc.) Resturile și piesele vechi nu sunt adecvate pentru punerea în funcțiune.
5. 1 persoană asistență fizică.
6. Informați departamentul nostru de service prin e-mail, în scris (completând fișa tehnică), că instalarea echipamentului poate începe, datele de contact, adresa exactă și ora.
Cablul și furca de priză necesare utilajului vor fi montate pe acesta de către colegii noștri tehnicieni la momentul instalării.
Furca de priză și cablul nu sunt instalate din fabrică și vor fi taxate ulterior în funcție de cantitatea utilizată.
Rețeaua electrică și instalarea punctului de conectare nu sunt incluse în angajamentul nostru.
Colegii noștri nu au dreptul, prin urmare este interzisă verificarea/efectuarea oricăror modificări la punctele de racordare,
Orice pagubă rezultată în urma unei defecțiuni electrice este responsabilitatea clientului.
Instalarea mașinilor este în majoritatea cazurilor o operațiune care durează câteva ore (sau zile), prin urmare este esențial ca tehnicienii noștri să poată lucra într-o încăpere închisă și încălzită (min. +16C). În cazul în care acest lucru nu poate fi garantat, vă vom factura 30% din tariful orar curent pe oră la rubrica „condiții de lucru extreme”. Această temperatură este, de asemenea, o condiție prealabilă pentru funcționarea precisă a mașinilor. În timpul punerii în funcțiune, un membru al echipei noastre de service va asambla și verifica echipamentul, vă va explica dvs. și colegilor dvs. cum să utilizați și să configurați mașina, va schimba sculele, va efectua întreținerea și va testa prelucrarea.
Maxim doi dintre angajații dvs. pot fi prezenți în timpul demonstrației de funcționare a mașinii, instruirea persoanelor suplimentare în timpul punerii în funcțiune,
net 60 RON.-/persoană/oră.
ATENȚIE!
Instruirea operatorului este un moment foarte important, prin urmare, vă rugăm să asigurați prezența a maximum doi membri ai personalului dumneavoastră care vor utiliza mașina în condiții reale.
IMPORTANT!
Serviciul nostru funcționează la nivel național, nu putem garanta punctualitatea sosirii și plecării din cauza traficului și a situațiilor de forță majoră. În cazul în care instalarea este întârziată dincolo de orele de deschidere, clientul trebuie să se asigure că personalul care lucrează pe mașină poate fi instruit după orele de lucru și că mașina este preluată.
Dacă mașina nu este pregătită în modul menționat mai sus și dacă oricare dintre punctele de mai sus nu sunt îndeplinite, colegul nostru tehnician, în conformitate cu reglementările Palisander ROM COM NU TREBUIE SĂ ÎNCEAPĂ punerea în funcțiune, mașina nu poate fi operată!
În cazul în care instalarea eșuează din cauza lipsei de pregătire sau a altor motive independente de voința Palisander ROM COM., instalarea va fi efectuată la o dată convenită ulterior, iar lucrările și taxele de drum vă vor fi facturate în conformitate cu tariful curent al serviciului.
Dacă modificați data convenită, vă vom factura următoarele taxe de modificare:
- Nici o taxă pentru modificările efectuate după 15 zile
- 185 RON + TVA pentru o modificare în termen de 14 - 4 zile
- Mai puțin de 4 zile 620 RON + TVA
PalisanderROM COM - Service Team
email: service@palisander.ro
Valabil din 04.06.2021 până la revocare